fredag 31. august 2007

Israel/Palestina

No trur du vel at dette er eit politisk innlegg med drøftingar og alt mogleg rot. Då kjenne ikkje du meg så godt. Eg ville berre skriva litt om landa eg skal til om under to månada. Eg skal då til Israel og Palestina. Vi har ikkje fått vite så mykje om kva vi skal gjera der, men vi skal bu enten i Tel Aviv(Israel) eller i Bir Zeit(Palestina).

På bilete ser du Tel Aviv, som ligg ved vestkysten til Middelhavet. Byen har 380 000 innbyggjara, av desse 96,1 % jødar, mens 3,9 er arabara. Med subområdane er Tel Aviv det området i verden med flest jødar, 2,5 mill, New York har 1,4 mill.


Bir Zeit ligger rett utanfor Ramallah. Bir Zeit betyr "olivenoljebrønnen". Det er ein studentby, med 6600 innbyggjara. På bilete over ser du eit bakeri frå Bir Zeit.

I ein av disse byane skal eg då bu i 5 månada. Det verte ei spennande tid, som ligg i Guds hender.

For meir info om Israel.

For meir info om Palestina.

Bilete frå Israel.

"Legg din veg i Herrens hand, lit på han, så skal han gripa inn." Sal.37,5

2 kommentarer:

Ida Mari sa...

Ej heite Ida Mari uten -e, men ellers fin blogg :P

Anonym sa...

Hei. Så spennende at du skal til Israel. Håper du får et fint år på GUS.