mandag 20. august 2007

Dag 2

Dag 2 har netopp starta. Eg sto opp, overraskande ikkje så veldig trøytt, klokka 8. I dag er første skoledag. Det verte litt rart å være tilbake på skulebenken igjen. No venta eg på at nokon andre på internatet kan lage til frokosten.

Min førsteskoledag på over eit år er over. Det var ein grei dag, som starta med info og andakt for heile skolen, ei slags morgensamling,som varte litt lengre enn dei gjorde på framnes. Etter på laga vi eit collage(klipp og lim-bilete) om oss sjølve, og framførte det. Såhadde vi ein gymtime til slutt. Eg var ikkje med på den for eg skulle til butikken og handle inn mat for "hytta" vår. Om nemnt før skalvi lage frokost, lunsj og kveldsmat sjølv. Og i helgane, skal vi lage all mat. Eg kom tilbake når siste time var slutt. Etter siste time er det middag med ein gang(klokka er då 3). No sitt eg på dataen og skriv dette, så meir info om mitt liv kjem eg tilbake til seinare.

Hei og hå

Ingen kommentarer: