torsdag 4. desember 2008

Å tilgi

- Jeg tilgir terroristene

Overskrifta møtte meg på aftenposten sine nettsider. Artikkelen handler om ei dame som mista både sin mann og datter i bombeangrepene i Mumbai.

- Vi må sende dem vår kjærlighet, tilgivelse og medfølelse. Som Jesus Kristus sa for lenge siden: De vet ikke hva de gjør.

Det er jo heilt fantastisk. Å møtte menneske i dag med ein slik overbevisning.

- De er i uvitenhet, og de er fullstendig innhyllet og omtåket av frykt, og vi må vise at kjærlighet er mulig, og at kjærlighet overvinner frykt. Så det er mitt valg, sa hun.

Nåden er stor. Pris Herren.

2 kommentarer:

Anonym sa...

til denne personen som utsagnet tilhører: "får jeg kysse deg?"

Maria Therese sa...

Tenk å kunne tilgje noko slikt så fort... det er nesten uverkeleg.

No skal det seiast at ei av dei menneskegruppene eg har mest medkjensle med, er nettopp sjølvmordsbombarar og terroristar: Dei trur verkeleg at det dei gjer er det rette.

Men om eg hadde greidd å tilgje noko slikt sjølv?

Neppe.

Som å få ein kamel gjennom eit nålauge.