onsdag 5. desember 2007

Ein annan kvardag.

Sola skinne, graset gror og det er under 20 dagar igjen til jul. Tida går fort når man har mykje å gjere, rart nok har den gått raskt for oss også. Har lært mykje av og være her. Om å leve i eit konfliktfylt område. Korleis den påvirka kvardagen til så monge menneske. Alt er annleis her enn i Norge. På mandag mens vi åt frokost høyrt vi nokon bilar kome kjørande ganske fort. Vi så ut vindauget og så at dei var dekorerte med palestinske flagg og Arafat skjerf. Eit minutt seinare høyrte vi ein høg lyd, igjen og igjen. Geværskot. Vi såg litt på kvarandre før vi forsatte og ete forkost. Vi bur i Palestina. Vi har vorte vant til det.

Sitte på livingstone no, det har vore eit møte av ein eller annan sort. Sjefen min stod jaffall fram og sa eit eller anna. På arabisk som vanleg. Forstod mykje av det ja.

3 kommentarer:

Anonym sa...

har en tendens til heller ikke å skjønne det som blir sagt. Rart hva man venner seg til! Her er det heller ikke så mye vinterfølelse... men jula kommer snart likevel!

Anonym sa...

Ja, verden e heilt annerledes ud enn d eg har sitt før.. Å ang språk, kjenne meg veldig godt igjen der! Men d e jo ganske morsomt å gjetta ka folk seie ud i frå at ein forstår et ord! Trur samtalar blir merr interessante då egentlig;) Ha ein goe advent! Hils

Jan Tore sa...

Idag var eg og gjekk ein deilig langrennstur i sånn cirka 8 minus. Tenke du misunne meg den der du sitte og smelte vekk.

Koss e formen? Klar for juleferie? tihi..

klemz