torsdag 8. november 2007

Skjera?

Skjer det noko ute i verda der. Føle at eg sitte her nede og går klipp av alt anna her i verda. Så klare eg å tenke så longt at, eg har internet. Ende opp med at eg finne ut at det ikkje har skjedd nåke, og at eg berre har vært her i 3 veke. Har lært eit nytt kortspill i dag då, eller trur at eg har lært det jaffall. Fekk jo ei fin forklaring på arabisk. Ellers så har det begynt å gå igjen i det vanlige her, lære nokon unga engelsk om dagen og sitte på Livingstone for å sosialisere meg med studenter om kvelden. Hard kvardag altså. Men vi snakkast ein anna gong, stikke å spela fussball no, må jo gjer litt arbeid og.

2 kommentarer:

Lidvar sa...

Skjer masse i norge....storm og snøvær og allting. Men du, he du fortsatt Ixus500-kamera? Ej he eit batteri til overs vis du e interessert? Ogso skolle ej helse frå Mor og Far, snakka med dei igårkveld, ej sa dei motte prøve å ringe dej...men du kan no eventuelt slå på trådi til dei. No e ej på vei til en hyttetur. Vi snakkast.

Ha ei velsigna helg!

Jan Tore sa...

Leeds har stagnert litt, med ein seier, ett tap og ein uavgjort på dei 3 siste. La oss håpa trenden snur snart. Utenom det e det lite som skjer her i Norge. Snør heftig i Volda akkurat nå, men det regne vel vekk inenn et par timar uansettt.