mandag 4. desember 2006

Snart Jul!!!

Så var det faktisk desember, og jula nærmar seg med stormskritt. Med det nærma også dagen for dimmitering seg. To veke ut i januar skal frileiken endelig koma tilbake. At dette skal verte ei herleg jul er det ingen tvil om. Er satt litt tilbake for tida etter som eg fekk den fine domen, senebetenning i høgre kne. Med det og forsatt legghinnebetenning, så er det vorte lite med jogging og springing i siste. Gjekk forresten glipp av ein 15 km marsj i dag, det var kjedlig altså. Men forutan det går det meste bra her oppe, det meste ser så mykje lysare ut nå som jul og dimmetering nærma seg.

Skal få fram nokon bilder og litt fleire oppdateringa her, når eg kjem tilbake til normale med egen data og litt meir fritid (trur det verte litt for mykje av det til våren)

Så vi snakkes igjen seinare godtfolk :-)

3 kommentarer:

Bjørnar sa...

Javel Elias!

Eg har vært dårlig med å besøka bloggen din i det sista (men eg har kje vore på andre sine heller, du komme godt framme i køen sånt sett!) men når du ofra meg heile 2! kommentarer på bloggen min, måtte eg bruka litt tid på bloggen din og kommentera litt. Kommentarer på bloggen e alltid kjekt, det syns eg ihvertfall sjøl!

God jul te deg òg, Elias!!! Håpe det går bedre med foten din :-)

Your sincerly,
Bjørnar

Anonym sa...

Goooood jul, Elias! Gleder meg til å se mer til deg på nyåret, før Hallvard stikker av med deg til høsten...

*Thinking of you*

Solveig

Elias sa...

Jo, de ganske så kjekt å få kommentarer, måtte jo ofre dej en kommentar når du endelig skreiv. Foten verte vel betre me tida. Og Sol ej verte der et haltår så vi kjem nåk til å sjåast. Å ka ej hallvis finne på ette de e jo ikje godt å vite. Tiden vil vise.

Vi snakkas begge to :-)