fredag 22. desember 2006

God jul

Julen er her, og eg har endeleg to veke fri frå miletære. Skal også sei at eg berre har to veke igjen etter jul då, så dei det var på tide at eg fikk ferien no. Ellers står alt ganske så bra til, utan om at eg ikkje har fått den største julestemninga då. Men miletære var ikkje så villige til å gjere noko med den saka. Og når eg kom heim til strytregn og 7 grade ute, så kom den berre ikkje. Eg satsa på den kjem av andre grunnar. Men det eg ville var å ønske alle som leser dette ei fantastisk god jul, så må dykk ikkje gløyma kva vi feirar jul for.

Jesus vart født, for at vi skal få eit evig liv. Han vart født, levde, døde og sto opp att, alt for vår skyld. Takk han for nåden han har gitt oss.

Gud velsigne dykk alle saman.

Elias

3 kommentarer:

Kasper Tangen sa...

God jul til deg og!
Eg har heller ikkje fått julestemning ennå. Satsar på at den kjem ved julemiddagen. Bryr meg i grunn ikkje så mykje om julestemning heller

Håpar du får ein fantastisk velsigna jul Elias! Du e ein bra mann! Prekas

Bjørnar sa...

Hei!
Va nettopp inne og så på Framnesbildene dine på bildesiå di! Herligt må eg sei...maaange gode minner! Fytti så bra me hadde det! MEN 3 år va for all del nok...hehe.. Det va ein del bilder der eg ikkje har, de må eg få av deg - i Kristiansand ein gang! Snakkes kompis! :-)

Elias sa...

De kan fiksas veit du, du he jo en go del bilde så ej kan tenke mej å.(Tyrkia f.eks.) Men de e jo ikkje lenge til ej kjøme mej vekk frå mørkets åsted og kjem inn i lyse igjen.

Vi snakkes kompis :-)